Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Passalacqua Caffé

TÖKÉLETES KÁVÉKEVERÉKEK NÁPOLYBÓL

Történetünk egészen 1948-ig nyúlik vissza. Kávépörköléssel foglalkozó családi vállalkozásunk kezdetben rendkívül kisméretű volt, gépparkunk egy mindössze 5 kg kávé pörkölésére alkalmas berendezésből állt. Vagyis gyártókapacitásunk még gyerekcipőben járt. Cégünk az elkövetkezendő évek során jelentős fejlődésen ment keresztül. Nápoly közelében, Casavatore városában található új üzemünk alapterülete mintegy 5000 négyzetméter, gyártókapacitásunkat pedig 3460 kg/órára növeltük.Termékeink ma már a világ minden pontján megtalálhatóak, manufakturális hagyományainkat azonban mindvégig megőriztük. Cégünk továbbra is családi vállalkozás, melyet jelenleg már a harmadik generáció irányít. A híres nápolyi kávé hagyományait tiszteletben tartva termékeinkhez kizárólag a legnemesebb, kiváló minőségű alapanyagokat használjuk fel.

Az egyéni ízvilág egyik legfontosabb összetevője a megfelelő keverék, különösen, ha kávéról van szó. A kávé minőségét és ízét elsősorban a kávébabok gondos kiválogatása és a pörkölési eljárás határozza meg. A kávépörköléssel foglalkozó olasz S. Passalacqua S.p.A. cég a kiváló minőségű kávékeverékekből álló gazdag termékválasztékának köszönhetően tett szert messze földön is elismert hírnevére.

 


Tökéletesen kiegyensúlyozott, 100%-ig arabicafajtából készülő keverék: Mexico, a Passalacqua cég legnépszerűbb kávékeveréke.

„Családi jellegű vállalkozásunk immáron több mint 60 éve kávépörköléssel foglalkozik”, meséli a cég elnöke, Biagio Passalacqua. „A céget édesapám alapította, még 1948-ban, egy másodkézből beszerzett, mindössze 5 kg/óra kapacitású berendezéssel. Nem sokkal később egy 10 kg/óra, azt követően pedig egy 480 kg/óra teljesítményű pörkölővel bővítettük gyártási kapacitásunkat. Napjainkban már egy 3460 kg/óra kapacitásra alkalmas, teljes mértékben automatizált gyártósoron folyik az előállítás, termékeink pedig Európa különböző országai mellett az Egyesült Államokban, Kanadában, Ausztráliában, Japánban és Koreában is elérhetőek.”

De mi vajon a siker titka? A válasz rendkívül egyszerű. „A minőség mindenek felett”, magyarázza Passalacqua úr. „A kiváló minőségű kávék fogyasztása és előállítása mindannyiunk közös szenvedélye. Gazdag választékunkban mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő kávékeveréket. A jelenlegi termékválasztékunkat alkotó 14 keverék mindegyike nyolc vagy kilenc, különböző termőterületekről származó kávébabfajtából készül. A kávét alkotó természetes eredetű összetevők íze gyakran még azonos termőterület esetén is eltérő. Ahhoz, hogy évről-évre azonos minőségű ízvilágot nyújtson egy adott keverék, különböző kávébabfajták társítása szükséges, ami széles körű szaktudást és kifinomult logisztikát igényel.”

A Passalacqua által kínált kávékeverékeknek négy csoportja különböztethető meg: Caffe dei golosi - a viszonylag jelentősebb mennyiségű kávét fogyasztók ideális keveréke; Crema di Caffe - mindössze 30%-nyi robustát tartalmazó enyhe aromájú keverék; Le vere Napoletane - valódi nápolyi kávé, telt testességgel és erőteljes ízvilággal; Le Magnifiche - a világ különböző pontjain fekvő, speciális ültetvényekről származó, gondosan kézzel kiválogatott, kiváló minőségű arabicafajtákból készülő, csodálatosan kiegyensúlyozott ízvilágú, prémiumkategóriás keverék.
„A kávét kávébab, valamint a kiváló aroma megőrzése érdekében őrölt, vákuumcsomagolt formában forgalmazzuk”, hangsúlyozza Passalacqua úr. „Kávéfajtáink eltarthatósági ideje két év; jóllehet, belső vizsgálataink kimutatták, hogy akár négy évig is megőrzik eredeti ízűket és minőségűket.”

A Passalacqua cég ügyfélköre alapvetően két célcsoportból áll: magánszemélyekből és a Horeca cégből. Míg Olaszországban a cég egy jól kiépített forgalmazói hálózaton keresztül értékesíti termékeit, addig az exportpiacokon elsősorban az eddig elért hírnevükre támaszkodnak. „A külföldi piacok esetében nem tartunk fenn forgalmazói hálózatot. Igény szerint exportálunk”, mutat rá a cég elnöke. „Különösen nagy hangsúlyt fektetünk a kiváló minőség következetes fenntartására, ami a marketing szempontjából is igen hatékony eszköznek minősül.”

Azonban 37 alkalmazottjával és közel 7,2 millió eurós forgalmával a Passalacqua továbbra is egy kis családi vállalkozásnak számít, fűzi hozzá a cég elnöke. „Cégünk kizárólag kávékészítéssel foglalkozik, így termékeink kiváló ár/érték arányt képviselnek. Széles termékválasztékunk mellett a kedvező áron kínált következetesen magas minőség jelenti legfőbb versenyelőnyünket. A tavalyi év során kávépárnákat előállító részleggel bővítettük ki 5000 m2-es termelőegységünket, és azt tervezzük, hogy a vásárlói és a piaci igények megfelelő kielégítése érdekében kapszulakészítő berendezésekkel egészítjük ki meglévő gépparkunkat.”

 

 

Rendezés: