Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Bialetti kávéfőzők

A Bialetti története
Az olasz Bialetti sikertörténete 1919-ben kezdődött, amikor Alfonso Bialetti megnyitotta irodáját Crusinallo-ban, Verbania tartományban félkész alumínium termékek gyártására.

1919
A BIALETTI Alapítása
Az Alfonso Bialetti műhelyt nyitott félkész alumínium termékek gyártására Crusinalloban, Verbania tartományban. Erős vállalkozói szellemmel átalakította a műhelyét az Alfonso Bialetti & C.-t, együttműködésben a Fonderia Conchiglia-val, hogy elkezdjék a már piackész késztermékek tervezését és gyártását.

1933 KOTYOGÓS kávéfőző, a FORRADALMI TALÁLMÁNY
Alfonso Bialetti 1933-ban jelnt meg a piacon a Moka Express zseniális ötletével. Az Art Deco kialakításával a kotyogós kávéfőző forradalmasította a kávéfőzés módját, és lehetővé tette a Bialetti cég számára, hogy Alfonso fia, Renato ambícióinak köszönhetően azonnal bevegye magát az egyik vezető olasz kávéfőző gyártóvá.

1938 AZ AETERNUM fejlődése
Lumezzane-ban, Brescia megyében Bortolo Bugatti fiaival együtt társaságot alapított, amely sárgaréz evőeszközök gyártására szakosodott. 1954 és 1955 között a vállalat rozsdamentes acélból készült edényeket gyártott, és ugyanebben az időszakban a nevét Aeternum-ra változtatták.

1947 RONDINE SIKER
Amint a Moka Express külföldi piacokat is meghódította, Coccaglio-ban, Brescia megyében, Francesco Ranzoni, a csoport jelenlegi elnökének nagyapja alapította az alumínium edények gyártására szakosodott céget: a Rondine Italia-t. A nyolcvanas években a társaság az elsők között volt Olaszországban, amely nem tapadó bevonatot alkalmazott és konyhai eszközökre szitanyomást vezetett be. Ugyanebben az időszakban a Rondine Italia újabb fontos mérföldkövet ért el a Trudi tapadásmentes alumínium konyhai eszközök sorozatának létrehozásával, amely az egyik ikonikus termékcsaládjává vált a technikai és a stílusi innováció sikeres kombinációjának és a kiemelkedő ár-érték aránynak köszönhetően, létrehozva a Rondine márkát Olaszországban és külföldön.

1958 A KIS BAJUSZOS EMBER - BIALETTI STÍLUSIKONJA
A Bialetti márkanév hírneve tovább erősödött a jól ismert olasz televíziós műsorban a Carosellóban folytatott jelentős hirdetési beruházásoknak, valamint a Paul Campani által az '50 -es években rajzolt „Kis bajuszos ember” imázsának marketingje révén, amely a márka szimbóluma lett és továbbra is jelen van a Bialetti Industrie Group védjegyein, és a Bialetti márka minden termékén alkalmazzák.

1993 A RONDINE megszerzi a Bialettit
Különböző történelmük ellenére Bialetti-t és Rondine-t ugyanaz a minőség és az innováció iránti elkötelezettség egyesíti: ez vezetett ahhoz a lépéshez a jelenlegi elnöknek, Francesco Ranzoninak, hogy megszerezze az Alfonso Bialetti & C teljes részvénytőkéjét a Faema-tól. Néhány éven belül ez az egyedülálló vállalkozói lépés nagy sikert hozott neki a legendás „Kis bajuszos ember”. Néhány évvel később, 1998-ban, Rondine és Alfonso Bialetti & C. egyesültek.

2005 A GIRMI ÉS CEM belép a csoportba
A vágy, hogy még versenyképesebbé váljon a kisháztartási készülékek piacán, egy másik történelmi márka, a Girmi megvásárlásához vezetett, amely cég Omegna-ból indult 1919-ben, akárcsak a Bialetti. A márkát ezután 2016-ban adták el, amikor a cég úgy döntött, hogy elsősorban a kávéfőzési termékekre összpontosít. Ugyanebben az évben, azzal a céllal, hogy megalapozza a kelet-európai és közel-keleti térség kiszolgálására szolgáló termelési és kereskedelmi helyszínt, a Bialetti csoport megvásárolta a CEM-et, egy nem tapadó alumínium konyhai edények gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget, mely márka Törökországban ismert nagyon jól.

2006 A CSOPORT MEGSZERZI AZ AETERNUMOTA
Bialetti Industrie tovább bővült az Aeternum megvásárlásával, az olasz acélgyártás történelmi vezetőjével a főzőedények és a főzőedények ágazatában.

2006 A KISKERESKEDELMI PROJEKT ELINDÍTÁSA
A Bialetti termékek minősége, stílusa és formatervezése közvetlenül elérheti a végfelhasználókat a Bialetti Store projekt elindításakor.

2007 A BIALETTI INDUSTRIE belép a részvénypiacra

2007. Július 27-én a Bialetti Industrie a Borsa Italiana MTA jegyzékébe került.

2010 A BIALETTI BEVEZET AZ  "I CAFFÈ D'ITALIA"-t
Senki sem ismeri jobban a Bialetti-nél a kávé rituáléjának fontosságát az olasz családokban: a helyi hagyományok és technikák teszik egyedivé és félreérthetetlenné egy adott város kávéfogyasztásának szokásait. Ennek eredményeként az I Caffè d’Italia kapszula egy hiteles utazás az olasz stílusú eszpresszó kiválóságán keresztül, kiemelve a szokások és ízek különbségeit északról délre, Torinóban, Velencében, Milánóban, Rómában és Nápolyon áthaladva. Az alumínium, teljesen újrahasznosítható kapszula 7 gramm kávét tartalmaz, az eredeti olasz eszpresszóhoz ajánlottak szerint, és Olaszországban, a Coccaglio üzemben gyártják.

2016 MOKA INDUKCIÓ: INNOVÁCIÓ Amellyel megőrizhető a tradíció
Bialetti ismét rendkívüli találmányt mutatott be a hagyományos kávéfőző ágazatban: az első kotyogót, amely indukciós főzőlapokra is használható. A Bialetti Industrie kutatási és fejlesztési elkötelezettsége forradalmi kávéfőző létrehozásához vezetett, amely alkalmas gáz, elektromos főzőlapok, kerámia és indukciós főzőlapok felhasználására. Mindez a két kiváló minőségű anyag kombinációjának köszönhető: alumíniumötvözet, amely alkalmas élelmiszer-felhasználásra, a fedélhez és a gyűjtőkamrához - mindig is használták a legendás Moka Express ellenálló testéhez - és rozsdamentes acél a kazán és tölcsér, tökéletesen használható indukciós főzőlapokon.

2019 A Bialetti a 100. évfordulóját ünnepli.

Rendezés: